Thursday, December 10, 2009

.bermain kayu.


curang. ramai yang tahu maksud curang. mungkin anda pun pernah curang kan.. hihihi. persoalannya, kenapa mesti curang? tak kesian ke kat pasangan? owh, mesti la tak kesian kan.. sebab kalau kesian, anda takkan buat macam tu.

jadilah jujur. kalau dah bosan dan tak mahukan hubungan itu lagi, perpisahan la jalan akhirnya. berterus terang itu lebih mulia dari menikam dari belakang. oleh itu, berkata benarlah walaupun ianya pahit!

tak mahu telan pahit? hm, tapi cuba anda fikir. kalau pasangan anda dapat tahu kecurangan anda di kemudian hari, itu tak pahit? rasanya itu laaaagggiiiiiiiiii perit kot! bukan perit pada anda, tapi pada pasangan anda. dan anda akan dilihat sebagai manusia paling jahat sekali dalam dunia ~ itu yang anda mahu kan?


zaman sekarang, lelaki perempuan sama aje. dua-dua pun boleh berlaku curang. melor ada kawan, namanya J. dia ada teman lelaki yang bernama L. G pula 'kawan baik' J.. lelaki tau. okay, melor percaya je yang J dan G hanya 'kawan baik'. tapi rupanya, melor dapat tahu J 'menggatal' dengan G. gile tak malu! melor marah, tapi tak boleh buat apa-apa. malas nak masuk campur. tapi kenapa mesti buat macam tu? kalau dah tak suka L, tinggalkan dia. ini tidak.. L dia nak simpan, G pun dia nak jugak.

susah ke jadi SETIA? kalau susah, sekurang-kurangnya JUJUR lah. jangan tipu. jangan buat drama kat belakang. penonton sakit mata je tengok!



*mungkin akan adakan contest 'kecurangan'. menarik kan!*

0 comments:

Post a Comment